Často kladené otázky
Teší nás, že sa zaujímate o to, ako u nás jednoducho a prehľadne nakúpiť.
Sme slovenským výrobcom s dlhoročnou históriou a tradíciou. Na Slovensku máme sieť 14 predajní U MALIARA, kde vám náš vyškolený personál ochotne a odborne pomôže s výberom akéhokoľvek produktu pre váš projekt alebo potreby.
Neustále budeme pracovať na zlepšovaní tohto e-shopu , ktoré bude mať pozitívny vplyv na Váš nákup, rozhodovanie a úspešnú objednávku.
Chceme aby Váš nákup prebehol čo najpohodlnejšie a bezpečne a preto sme pre vás pripravili odpovede na základné otázky.
Nákupný proces na našom e-shope môže prebiehať rôznymi spôsobmi podľa toho ako Vám to vyhovuje. V prípade, že nemáte záujem o registráciu, zvoľte si možnosť jednorazový nákup. Vyplňte prosím svoje kontaktné a doručovacie údaje a dokončite svoj nákup. V prípade, že sa chcete zaregistrovať a mať vždy prehľad o svojich objednávkach, ukladať si nákupné zoznamy, robiť opakované objednávky, zdielať produkty a pod. vyplňte prosím požadované povinné údaje a dokončite proces registrácie. Ak ste už u nás zaregistrovaný jednoducho sa prihláste a dokončite svoj nákupný proces štandartným spôsobom na aký ste zvyknutý.
Aj to sa stáva ale žiadny problém. V zákazníckej zóne, v spodnej časti prihlasovacieho formulára kliknite na odkaz Zabudnuté heslo. Na tomto odkaze jednoducho zadajte svoj prihlasovací e-mail s ktorým ste sa registrovali a na ktorý Vám zašleme pokyny na vytvorenie nového hesla. V prípade ak sa Vámk to nepodarí kontaktujte správcu eshopu na info@umaliara.sk, ktory Vám heslo resetuje.
Áno, v svojom zákazníckom účte si môžete meniť osobné údaje, adresy a pod. E-mailová adresa, ktorá je použitá ako kontaktná sa dá zmeniť v zákazníckom účte v časti moje údaje.Nie je však možné meniť e-mailovú adresu s ktorou bola vytvorená registrácia. Ak potrebujete napriek tomu zmeniť prihlasovaciu e-mailovú adresu musíte si vytvoriť nový zákaznícky účet.
Na našej e-shopovej stránke umaliara.sk si môžete prezrieť našu ponuku v časti Produkty cez prehľadné menu s rôznymi kategóriami alebo si môžete vyhľadať konkrétny výrobok prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, na základe Vašich preferencií. Ak ste už u nás nakupovali a máte svoj účet viete si robiť opakované objednávky už nakúpených produktov. Vyberajte vždy vhodný výrobok, odtieň a balenie a zvoľte počet kusov. Dostupnosť jednotlivých balení z daného výrobku a odtieňa sa zobrazuje v menu s cenami. Jednoducho si tak viete overiť kde je daný produkt na sklade. Následne zvolíte počet ks a tlačidlom pridať do košíka pridáte tovar do nákupného košíka. Svoj nákup následne dokončíte ďalším jednoduchým procesom objednávky v nákupnom košíku kde si vyberiete miesto osobného odberu alebo zvolíte doručovaciu adresu v prípade nákupu nad 300€. Systém Vám tak v prípade, že ste nakúpili nad 300€ a spadáte podľa PSČ do daného okruhu 20km od predajne ponúkne doručenie zdarma na vybratú adresu.
Farebný odtieň, ktorý vidíte na monitore alebo na mobilnom zariadení je závislý od typu, kvality a nastavenia zobrazovacej techniky. Preto sa farby môžu javiť na rôznych zariadeniach inak. Reálne odtiene náterov a ich lesk sa tak môžu líšiť od originálneho vzorkovníka. V tomto prípade preto nie je možné akceptovať túto odlišnosť pri reklamácii a vzorky farebných odtieňov v eshope sú skutočne len orientačné.
Po objednaní tovaru Vám príde automatické e-mailové potvrdenie o vytvorení objednávky. O ďalšom stave Vašej objednávky Vás následne budeme informovať. Vaša objednávka bude podľa dostupnosti a vyťaženia danej predajne spravidla pripravená do niekoľkých hodín od jej odoslania (v rámci otváracích hodín predajne). V prípade, že tovar nemáme na sklade v danej predajni, Vami zvolená predajňa vás bude informovať o termíne naskladnenia. Ak si nemôžete vyzdvihnúť svoju objednávku do 3 dní od potvrdenia odberu tovaru e-mailom, kontaktujte príslušnú predajňu e-mailom alebo telefonicky a dohodnite sa na predĺžení času vyzdvihnutia. Pri objednávkach nad 300€ zabezpečujeme dovoz ak oň požiadate v zmysle dopravných podmienok tohto e-shopu a to spravidla do 48 hodín. Príslušná predajňa Vás bude vopred kontaktovať telefonicky.
U nás zakúpený produkt môžete vrátiť bez udania dôvodu v zmysle platnej legislatívy SR (Odstúpenie od zmluvy viď nižšie) do 14 dní od prevzatia na predajni U MALIARA. Produkt však musí byť nepoškodený, neotvorený a v pôvodnom stave. Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach. Tovar je potrebné vrátiť v tej istej predajni, v ktorej ste si ho vyzdvihli alebo vám ho doviezla, spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý je zverejnený v pätičke tejto stránky alebo vo všeobecných obchodných podmienkach. Ak ste tovar zaplatili vopred platobnou kartou online, peniaze Vám vrátime na Váš účet. Ak ste platili v hotovosti, peniaze Vám vrátime v hotovosti.
Ak chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, obráťte sa na príslušnú predajňu U MALIARA v ktorej ste si tovar vyzdvihli alebo vám ho doviezla našou dopravou a ktorá s vami spíše reklamačný formulár. Bližšie info o tom, ktorý tovar a ako môžete reklamovať, si môžete prečítať vo Všeobecných obchodných podmienkach alebo v reklamačnom poriadku v pätičke tejto stránky.
Svoje otázky nám môžete poslať prostredníctvom kontaktného formulára alebo nám môžete napísať aj na e-mailovú adresu info@umaliara.sk Alebo ak je to pre Vás jednoduchšie, môžete sa jednoducho obrátiť na ktorúkoľvek našu predajňu U MALIARA, ktorých zoznam nájdete vyššie v menu.