Často kladené otázky

Teší nás, že sa zaujímate o to, ako u nás jednoducho a prehľadne nakúpiť.

Sme slovenským výrobcom s dlhoročnou históriou a tradíciou. Na Slovensku máme sieť 14 predajní U MALIARA, kde vám náš vyškolený personál ochotne a odborne pomôže s výberom akéhokoľvek produktu pre váš projekt alebo potreby.

Neustále budeme pracovať na zlepšovaní tohto e-shopu , ktoré bude mať pozitívny vplyv na Váš nákup, rozhodovanie a úspešnú objednávku.

Chceme aby Váš nákup prebehol čo najpohodlnejšie a bezpečne a preto sme pre vás pripravili odpovede na základné otázky.

Nákupný proces na našom e-shope môže prebiehať rôznymi spôsobmi podľa toho ako Vám to vyhovuje. V prípade, že nemáte záujem o registráciu, zvoľte si možnosť jednorazový nákup. Vyplňte prosím svoje kontaktné a doručovacie údaje a dokončite svoj nákup. V prípade, že sa chcete zaregistrovať a mať vždy prehľad o svojich objednávkach, ukladať si nákupné zoznamy, robiť opakované objednávky, zdielať produkty a pod. vyplňte prosím požadované povinné údaje a dokončite proces registrácie. Ak ste už u nás zaregistrovaný jednoducho sa prihláste a dokončite svoj nákupný proces štandartným spôsobom na aký ste zvyknutý.

Aj to sa stáva ale žiadny problém. V zákazníckej zóne, v spodnej časti prihlasovacieho formulára kliknite na odkaz Zabudnuté heslo. Na tomto odkaze jednoducho zadajte svoj prihlasovací e-mail s ktorým ste sa registrovali a na ktorý Vám zašleme pokyny na vytvorenie nového hesla. V prípade ak sa Vámk to nepodarí kontaktujte správcu eshopu na info@umaliara.sk, ktory Vám heslo resetuje.

Áno, v svojom zákazníckom účte si môžete meniť osobné údaje, adresy a pod. E-mailová adresa, ktorá je použitá ako kontaktná sa dá zmeniť v zákazníckom účte v časti moje údaje.Nie je však možné meniť e-mailovú adresu s ktorou bola vytvorená registrácia. Ak potrebujete napriek tomu zmeniť prihlasovaciu e-mailovú adresu musíte si vytvoriť nový zákaznícky účet.

Na našej e-shopovej stránke umaliara.sk si môžete prezrieť našu ponuku v časti Produkty cez prehľadné menu s rôznymi kategóriami alebo si môžete vyhľadať konkrétny výrobok prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, na základe Vašich preferencií. Ak ste už u nás nakupovali a máte svoj účet viete si robiť opakované objednávky už nakúpených produktov. Vyberajte vždy vhodný výrobok, odtieň a balenie a zvoľte počet kusov. Dostupnosť jednotlivých balení z daného výrobku a odtieňa sa zobrazuje v menu s cenami. Jednoducho si tak viete overiť kde je daný produkt na sklade. Následne zvolíte počet ks a tlačidlom pridať do košíka pridáte tovar do nákupného košíka. Svoj nákup následne dokončíte ďalším jednoduchým procesom objednávky v nákupnom košíku kde si vyberiete miesto osobného odberu alebo zvolíte doručovaciu adresu v prípade nákupu nad 300€. Systém Vám tak v prípade, že ste nakúpili nad 300€  a spadáte podľa PSČ do daného okruhu 20km od predajne ponúkne doručenie zdarma na vybratú adresu.

Farebný odtieň, ktorý vidíte na monitore alebo na mobilnom zariadení je závislý od typu, kvality a nastavenia zobrazovacej techniky. Preto sa farby môžu javiť na rôznych zariadeniach inak. Reálne odtiene náterov a ich lesk sa tak môžu líšiť od originálneho vzorkovníka. V tomto prípade preto nie je možné akceptovať túto odlišnosť pri reklamácii a vzorky farebných odtieňov v eshope sú skutočne len orientačné.

 

Vašu objednávku si môžete bez ďalších poplatkov vyzdvihnúť vo vybraných kamenných predajniach U MALIARA alebo ak nakúpite v hodnote minimálne 300€, môžete si ju nechať doručiť zdarma prostredníctvom našej vlastnej dopravy až k Vám domov. Takto doručujeme do vzdialenosti max. 20 km od miesta kamennej predajne. Doručujeme len v pracovné dni max. do 2 dní od zaslania objednávky.  Podmienkou je tovar skladom.

Aktuálny stav svojej objednávky si môžete skontrolovať vo svojom zákazníckom účte v časti Moje objednávky. Ak sa stav Vašej objednávky zmení, dostanete e-mailové upozornenie. Kontrola stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho konta je možná len pre registrovaných používateľov e-shopu. Neregistrovaní nakupujúci túto možnosť nemajú. Musia tak čakať na e-mailové upozornenie o stave objednávky. Ak ste od nás e-mail neobdržali, skontrolujte, či sa nenachádza v podpriečinkoch spam alebo reklama, prípadne či nemáte plnú e-mailovú schránku. Ak ste aj tak nedostali žiadny potvrdzujúci e-mail, napíšte nám na info@umaliara.sk alebo kontaktujte predajňu, ktorú ste si vybrali na vyzdvihnutie/doručenie objednávky.

Po objednaní tovaru Vám príde automatické e-mailové potvrdenie o vytvorení objednávky. O ďalšom stave Vašej objednávky Vás následne budeme informovať. Vaša objednávka bude podľa dostupnosti a vyťaženia danej predajne spravidla pripravená do niekoľkých hodín od jej odoslania (v rámci otváracích hodín predajne). V prípade, že tovar nemáme na sklade v danej predajni, Vami zvolená predajňa vás bude informovať o termíne naskladnenia. Ak si nemôžete vyzdvihnúť svoju objednávku do 3 dní od potvrdenia odberu tovaru e-mailom, kontaktujte príslušnú predajňu e-mailom alebo telefonicky a dohodnite sa na predĺžení času vyzdvihnutia. Pri objednávkach nad 300€ zabezpečujeme dovoz ak oň požiadate v zmysle dopravných podmienok tohto e-shopu a to spravidla do 48 hodín. Príslušná predajňa Vás bude vopred kontaktovať telefonicky.

Pri vyzdvihnutí na predajni môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri doručení na vybratú adresu našou spoločnosťou je možné vašu objednávku zaplatiť iba vopred a to platobnou kartou, bankovými tlačidlami, službami Apple Pay alebo G Pay prostredníctvom našej platobnej brány. Platba na dobierku nie je možná.

Ak máte na pobočke dohodnuté individuálne obchodné podmienky (ste aktívnym registrovaným zákazníkom), môžete platbu na pobočke uskutočniť podľa týchto podmienok ako dposiaľ.

Objednávku z e-shopu nie je možné zrušiť online a ani cez zákaznícky účet. Ak chcete zrušiť objednávku, napíšte nám žiadosť o zrušenie objednávky na e-mailovú adresu info@umaliara.sk.

U nás zakúpený produkt môžete vrátiť bez udania dôvodu v zmysle platnej legislatívy SR (Odstúpenie od zmluvy viď nižšie) do 14 dní od prevzatia na predajni U MALIARA. Produkt však musí byť nepoškodený, neotvorený a v pôvodnom stave.  Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach. Tovar je potrebné vrátiť v tej istej predajni, v ktorej ste si ho vyzdvihli alebo vám ho doviezla, spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý je zverejnený v pätičke tejto stránky alebo vo všeobecných obchodných podmienkach. Ak ste tovar zaplatili vopred platobnou kartou online, peniaze Vám vrátime na Váš účet. Ak ste platili v hotovosti, peniaze Vám vrátime v hotovosti.

Ak chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, obráťte sa na príslušnú predajňu U MALIARA v ktorej ste si tovar vyzdvihli alebo vám ho doviezla našou dopravou a ktorá s vami spíše reklamačný formulár. Bližšie info o tom, ktorý tovar a ako môžete reklamovať, si môžete prečítať vo Všeobecných obchodných podmienkach alebo v reklamačnom poriadku v pätičke tejto stránky.

Newsletter posielame automaticky všetkým registrovaným zákazníkom, ktorí odber potvrdia pri samotnej registrácii. Neregistrovaní zákazníci sa môžu prihlásiť k jeho odberu na spodnej časti domovskej stránky nášho webu UMALIARA. Vďaka newsletteru získate aktuálne informácie o nových produktoch, výhodných nákupoch a ponukách. Svoj odber môžete kedykoľvek zrušiť kliknutím na príslušný odkaz v päte správy ktoréhokoľvek informačného e-mailu, ktorý od nás dostanete.

 

Svoje otázky nám môžete poslať prostredníctvom kontaktného formulára alebo nám môžete napísať aj na e-mailovú adresu info@umaliara.sk Alebo ak je to pre Vás jednoduchšie, môžete sa jednoducho obrátiť na ktorúkoľvek našu predajňu U MALIARA, ktorých zoznam nájdete vyššie v menu.

Spokojní zákazníci

Spokojní zákazníci

98% našich zákazníkov by odporučilo nákup v sieti U MALIARA

Vyrobené na Slovensku

Vyrobené na Slovensku

História výroby našich chemických produktov má už 140 rokov

Všetky výrobky skladom

Všetky výrobky skladom

Vyzdvihnite si tovar okamžite alebo doručujeme najneskôr v nasledujúci pracovný deň

Široká sieť predajní

Široká sieť predajní

14 predajní U MALIARA po celom Slovensku, kde vám vždy dobre poradíme

Predvoľby cookies

  • Vaše súkromie
  • Nevyhnutné cookies
  • Výkonnostné cookies
  • Funkčné cookies
  • Marketingové cookies
  • Údaje používateľa
  • Prispôsobená reklama